دسته :
اخبار

گزارش سالن استارتاپ های نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸


بعد از گفتگو و مصاحبه با بیش از ۵۰ استارتاپ حاضر در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸، از آنها درباره مزیت های رقابتی  و مشکلات و موانع بر سر راه استارتاپ شان پرسیدیم. مشکلاتی که اکثر استارتاپ ها داشتند در حوزه جذب سرمایه و مشتری بود.

 

شما میتوانید در زیر منتخبی از گفتگو ها را مشاهده کنید:

 

معرفی استارتاپ پیاده – «پیاده» یک شهرنامه‌ی‌ دیجیتالی است که هدف آن پررنگ‌تر کردن رابطه‌ بین شهر و شهروند است. اپلیکیشن پیاده بدون کمترین هزینه‌ای مکان‌ها و رویدادهای ارزشمند تهران رو به شما پیشنهاد میدهد تا بتوانید با تجربه‌کردنشان از شهر لذت بیشتری ببرید.

 

 

معرفی استارتاپ کافه کادو – کافه کادو محل حضور هنرمندان صنایع دستی است . آنها معتقدند صنایع دستی بهترین کادو برای مناسبت های مختلف است.

 

 

معرفی استارتاپ لوکوبوک  – لوکوبوک اولین شبکه اجتماعی ایرانی با محوریت نویسندگی و کتابخوانی است که به منظور حمایت از نویسندگان و بهبود تجربه کتابخوانی توسعه داده شده است.

 

معرفی استارتاپ اکوبار – اکوبار، سامانه آنلاین ثبت و پذیرش درخواست جابه جایی کالا در سراسر کشور است .

 

 

معرفی استارتاپ تیماپ – تیماپ به منظور پیاده سازی بستر انلاین مدیریت استارتاپ ها راه اندازی شده است. از جمله خدمات قابل ارایه به افراد، امکان تیم سازی – جذب سرمایه – مشاوره های تخصصی و سیستم پرسش و پاسخ است.

 

 

معرفی استارتاپ پین‎جاب – پین‎جاب پلتفرم مکان محور معرفی کسب و کار ها و مکان های شهری میباشد که امکان فروش کالا به صورت انلاین را برای صاحبان مشاغل نیز فراهم اورده است.

 

 

معرفی استارتاپ پروفایل – شبکه اجتماعی پروفایل با وجود امکاناتی از جمله کارت ویزیت آنلاین، رزومه، ارسال مطالب و همچنین امکان شبکه سازی و دنبال کردن سایر کاربران این امکان را به مخاطبان می دهد تا بتوانند هویت آنلاین خود را ایجاد کرده و فعالیت های اجتماعی و تخصصی سایر کاربران را دنبال کنند.

 

 

معرفی استارتاپ سبکتو – سبکتو محصولی به نام میکروکتاب تولید می‌کند.میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که بر اساس قوانین خاصِ سبکتو چکیده شده به صورت نوشتاری و صوتی تولید می‌گردند و این امکان را در اختیارتان می‌گذارند تا در زمان کمتر دانش بیشتری دریافت نمایید.سبکتو می‌خواهد فرهنگ مطالعه را متحول کند.

 

 

معرفی استارتاپ وندا – وندا، یک پلتفرم خدمات حقوقی آنلاین است. خدماتی شامل بانک اسناد حقوقی و قرارداد ها، مشاوره حقوقی تخصصی برای هر قرارداد، امکان درخواست طراحی، تنظیم و بررسی قراردادهای حقوقی برای کسب و کار ها است.

 

 

دو غرفه پربازدید نمایشگاه، غرفه های اپلیکیشن اینپین و اسمارت وای‌فای بودند.

 

اسمارت وای فای یک سیستم هوشمند کنترلی یکپارچه تحت رایانش ابری می باشد که به واسطه قرارگرفتن یک دستگاه سخت افزاری (روتر)، میزبانی شده و بین اینترنت یک مجموعه و کاربران آن قرار گرفته و وظیفه مدیریت اینترنت و رفتار کاربران آن را بر عهده می گیرد. در واقع این سیستم یکپارچه، کنترل بر وای فای اماکن مختلف، رفتارهای موجود در آن و احراز هویت کاربران آن را ممکن می سازد.

 

اینپین اپلیکیشنی هوشمند و سریع برای جستجو و انتخاب ملک در سراسر ایران است. بررسی عمیق نیازهای جستجو کنندگان ملک، استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژیهای روز دنیا  مانند AR و نوآوریهای روزافزون، مهمترین اصول رعایت شده در طراحی و توسعه این اپلیکیشن بوده اند.

 

همچنین در این بین با آقای داریوش دهستانی، عضو هیئت مدیره کلوپ بازرگانان جوان ایران و آلمان، در ارتباط با برنامه های آینده این کلوپ برای استارتاپ ها و پیشرفت آن ها در این حوزه صحبت کردیم. شما میتوانید ویدیو کامل این مصاحبه را در زیر ببینید:

 


در پایان روز سوم نیز با برگزاری مراسم اختتامیه در استیج اینوتکس و اعلام شدن برندگان اینوتکس پیچ، مسابقه هکتان، رشدینو و سخرانی برگزارکنندگان، این نمایشگاه 3 روزه پایان یافت.

گزارش روز اول نمایشگاه اینوتکس را در لینک زیر بخوانید :

http://blog.techpin.ir/inotex-exhibiton-day-1-report

اشتراک گذاری :

پست های مشابه

One Comment